mandag 2. november 2009

Go morgen...


Go mårran til dåkk.. første gang eg skriv i bloggen så tidig...Hadde ett styr i morrest,,,guttan te søstra mi overnatta her.. og eg e jo ikke vant med så mye styr om morran...Kjekt at formen e sånn passe da... eg skriv no sånn passe fordi eg e jo ikke helt sånn som eg va før.. men trur nok at eg e på tur opp når det gjeld kondisen.. men værre med musklan i det ene benet og høyre arm... foten e værst.. når eg går tur eller træna så kan muskelen plutselig slutt å virke i ett sekund eller to.. men det er nok til at jeg kan falle.. heldigvis er jeg ops på dette og har lært og kjenne kroppen min og lese enkelte signaler...Var ikke på træning på fredag.. så eg må nok ta meg en tur i dag...Været e sånn høvelig.. men blir vel regn i dag... ha en fin dag dere der ute.. klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar