tirsdag 6. april 2010


Påsken e over å hverdagen begynner å gripe tak i kroppen...Har vært i Vesterålen og storkosa oss... eg og Kristin..tok tog fra Mo..buss fra Fauske....da vi hadde kjørt fra Fauske ringte legen og fortalte om resultatan fra MR-en eg tok... jodaa.... hurra.. hopp å sprett.. svultsen var vest på tur ned... håper den forsvinner helt.... Tiden får vise..
skal i ny MR om 3 mnd...blir spennende...
Er det å vent at eg har hatt en uforglemmelig påske???...
Nå blir det å hiv seg i træninga igjen.. få opp formen..orden på foten.. og gå livet i møte atter en gang...... målet e at eg skal bi i god form og skikkelig frisk så eg kan skaff meg en hund om ei stund...blir kansje ikke i år.. men neste???
Men tebake til Påsken..har vært hos Hilde på Børøya... var også en snartur på Kaldjorda og Hennes .. fikk no snakka med kjenninga og besøkt Edel og Lillian...skulle ha hatt mere tid så man fikk anledning til å besøke alle som ville at eg sku kom på kaffe.. men dessverre så vare ikke påsken lenge.. får vel kansje tid neste gang...
Været har vært knall,formen har også vært i meget fin form.. unntatt en dag.. men det e glømt : ))) Så alt i alt.. noen hærlige dager som SKAL fortsett uannsett vær og vind...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar