fredag 26. juni 2009


26.06. 2009.

Huff.. i dag anger eg litt på at eg oppretta denna bloggen.... åssa angra eg ikke... så her går det i bølger ang. anger... Men syntes det va så godt å få det ned så andre får sjå .. e jo ikke alltid man e i form og det e faktisk mange som ikke forstår det... førr egentlig så eg jo "frisk".. fordi dem kan jo ikke se at eg e sjuk... hadde vørre lettar om eg tok en bandasje rund skolten.. førr da ser man jo at man e syk.... ikke det at eg vil være sjuk.. har ikke bedd om å komme i denne situasjonen.. og unner ikke min værste fiende noe lignende... (forresten har eg nånn værste fiende.?? Håp ikke det : )) )

Men eg syntes det e greit å gjøre det sånn her med denna bloggen.... ka dåkk andre syns skal eg ikke bry meg om.. førr nånn gjør det sånn og andre gjør det sånn...det må man berre godta...Men det eg vil fram te .. e jo at eg ikke e i den formen som eg vil være i.. så derfor ork eg ikke å være med på så mye som før... eg hold på å tren.. førr å kom i form.. men det går så altførr sagte syns eg..men eg prøv så godt eg kan å ikke være utålmodig....Så det nytter ikke å si til meg at MIRIAM ..FÅ DEG ETT LIV.. SETT NO IKKE INNE ... FÆR NO UT....!!!! Eg e så mye ute eg kan og ork....Hadde eg kunna så hadde eg også skaffet meg hund.. men det får vi vente med.

Savner hund.. det kan dåkk berre skriv opp...Men akkurat nu så savne eg datra mi som e oppi Bardufoss te far'n.. Ei uke igjen..så e ho her... gler meg...

Men dåkker!!!! Dåkk å ikke bi lei eller sur om eg ikke ork å være med når dåkk spør... e eg i form så kjem eg eller eg bi med.. ha en fin dag... Klemma : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar