tirsdag 30. juni 2009

Kreftsykepleier


Yvonne, meg og Siri
Idag kjem kreftsykepleier på besøk.. e bare å ringe å avtalte tid så kommer dem.. har heldigvis ei grei dame.. vi kommer godt overens.. og ho e flink å lytte å komme med råd.....Av og til føler jeg at jeg MÅ snakke med noen utenom famile og venner...og da er det greit å vite at dem stiller opp..Dåkk tenk kansje koffer vil ho ikke snakk med familien... no skal dåkk veta at det e ikke bare bare å være pårørende.. dem lider dem også...Og eg føler at dem har jo sin familie.. må bare ikke plage dem så veldig mye.. men dem sier tull og vas... ta kontakt ov klart miriam vi hjelper deg.. ja det veit eg at dem gjør... men vil ikke mase så mye på dem heller..

Har baka sjokoladekake...så no skal eg ut å sett meg på verandra og kos meg til besøket kommer... skal bi godt å få ut noen negative tanker.... Kos dere resten av dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar