fredag 3. juli 2009

Venting ,,venting,, venting,,,,

Nå har jeg gått i ei uke å venta på resultater fra Tromsø...ser nok ut som jeg må vente til Mandag...denne ventinga går en på nervene...heldigvis har jeg gode venner og en knall familie .
Slipper å sitte alene å tenke negative tanker.....Prøver så godt man kan å holde tankene positive...når man legger seg ned å begynner å tenke negative tanker så er det takk og farvel..Men det har ikke jeg tenkt i det hele tatt...så derfor når tankene går over i feil retning så prøver jeg å snu dem så snart som mulig..... for om jeg lar tankene gå over til det negative så er det vanskeligere å få dem over til det positive.. Men fra det positive til det negative går det djævelsk fort.. SÅ derfor er det jeg prøver å fokuser på det posetive hele tiden.. men man må huske på å la det negative også få slippe til engang i blant, ellers hoper det seg opp og det kan bli veldig vanskelig for meg selv og mine...
Men dagene går sin vante gang uansett om man er sjuk eller ikke, da må man bare prøve å gjøre det beste utav det... Ha en god dag folkens... Miriam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar