fredag 12. mars 2010


ja så sett eg her.. ongan på skola og eg dautrøtt...var på tanken å legg meg igjen.. gjør det kansje...
I går kom stefaren og kjerringa hans heim fra Thailand... Der har dem vørre i to mnd... og de to mnd har eg lånt bilen demmes... en liten Toyota med automatgear... må ha automatgear pga av foten min som ikke lystre bestandig.. den venstre altså.
heldig vis så bor dem ikke langt unna så eg får jo lån den så sånn av og til...
I helga skal Kristin ha overnattings besøk.. værden snilleste Ingrid... dem går godt i lag... og eg tru no at vi/ dem skal kos oss skikkelig..håper været holder seg stabilt.. i går var det knallvær... i dag e det overskyet men ikke så kaldt.
Går no forresten og vent på det ene og det andre svaret.... trur eg e blitt en mester i venting...
Er forsatt på nedtrapping på kortison.. håper eg blir ferdig i denna mnd..så kansje eg kan være ute litt i sola når den en gang kommer og varmer oss skikkelig.
Eller så ser vi fram til vi skal på spa og ha en mor datter dag.. bare eg og Kristin..
Ka dagen i dag vil bringe... ja det veit ikke eg... men eg e djævelsk trøtt ..så det bi nok senga en liten time...

Folkens.. ha en knall dag.. : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar