søndag 14. mars 2010



Så var hælga så og si over...ei god hælg....Kristin hadde overnattingsgjest.. ho Ingrid.. ho e no så snill den jenta...Når Kristin og Ingrid e i lag.. så merk eg nesten ikke at dem e i hus... trur dem har kosa seg i hælga jentan..
Lørdag kom Mikael heim uventa... han skulle jo være sammen med mora i Tærnavilt... men dem måtte reise heim fordi båten te Johnny hold på å fær under.. Båten ligg vest på Nesna..
Det ble no en koselig lørdagskveld med god mat som jentan laga...Vi ble mett og go alle 4...
I dag kom Sigve (stefarn min) og Noi.. hans nåværende kone på besøk.. fikk no bærre ta opp litt kake fra frysarn.. også laga eg en "Monika spesial"... masse kalorier i den saken....Men fa.. så godt...Holdt på å skriv Reinfjell spesial... man da e det snakk om sterke drikker...Det kan vi heller ta en anna gang..
Fikk en dårlig nyhet av Sigve i dag... eg ble satt helt ut.. og kjente at tåran kom fram...Han villa ikke fortell meg det først ...fordi han viste at eg ville bli lei meg... men han sa at det va no bedre at eg fekk veta det av han...En kompis som e innlagt på sykehuset i Bodø.. Han har hatt kreft længe... omtrent like længe som meg...Kansje længer.... han har og fått spredning te hjernen... med masse svultsa...Fa/&%())(/&#"&&&?=) n...eg bi så lei meg og får så løst og bannes og SKRIK ut....skrik høyt ut te eg møst pusten...trur det e sånn eg føl det.... eller eg trur eg føl det værre om det går an... bi så lei meg på hannes vegne....Han blir vel fløtta til Rana sykehus snart.. eg krysse alt som går an å kryss førr denna karen...
No begynner Himmelblå.. må nok se det... Folkens... ha ei fin uke.. Klem fra mæ : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar