fredag 26. mars 2010

Påske 2010



No e påsken like rundt hjørne....håper det bi skikkelig fint vær med sol og goe appelsina... :)))
Førr oss.. altså eg og Kristin..så bi det ikke nåkka fjellpåske.. vi drar til kysten nærmere bestemt Hadseløya,Børøya og Hinnøya...tar like godt alle tre i samme slengen..I år skal ikke påsken tilbringes på sykehus.. den saken e klar....

Mandag blir det spa.. eg og Kristin skal ha en "mor datter dag".... åssa blir det middag etterpå hos papa pia...
Alt dette har ett godt vennepar ordna førr oss...kan liksom ennu ikke tru det...blir godt å få bort litt spenning i kroppen før man drar på påskeferie....

Tirsdag får eg resultatan fra MR som eg tok i dag...håper det blir gode nyheter.. fikk jo forresten goe nyheta i dag av lungelegen.. glømt jo sei det te dåkk... lungekreften e borte sa han derre legen... og gjett om eg ble glad...så da håp eg at eg bi mere glad på tirsdag... at svultsen e borte.. eller hold på å fær bort... hadde vært litt av en påskegave....
Har ennu ett håp om det... :))
Eller så har eg og datra mi lie i spysjuka... fyss.. ikke noe særlig...
Men no e formen go.. og eg har en sånn deilig følelse i magen om at dettan kommer til å gå bra framover...

Påsken med skigåing/ fisking,..våren med hestehov som dukker opp... sommer med sol og grilling..... bading i sjøen... Lyst og fint hele døgnet... kan man ha det bedre....???
Ha en fin påske folkens...korr dåkk enn befinner dere i påsken.. : ))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar