onsdag 5. mai 2010

Mai og det snør :((


No e vi kommet så langt som te Mai mnd.. det snør her på Mo tidlig en onsdagsmorra... Længe sia eg har skrevet i bloggen... har i grunn vært litt opptatt.. e så mye som skal gjøres når formen e på "topp"... 1.Mai hæla så var eg på kurs på schäferhundklubben... oppdatering MH,FA... og testleder.. knall kurs..lørdagskvelden på Mama Rosa... og gjett om eg va sliten etterpå :))) Lå hele søndagen og mandagen... no e formen stiganes og alt kunne ha vørre bare velstand ..hadde eg ikke fårr eksem...(elveblest ) over hele kroppen....var nok en av grunnan førr at eg ble sengeligganes de dagan...Stakkars Kristin... måtte vekke ho om natta så ho kunne smøre meg på ryggen... Yvonne var også innom og smurte meg... var helt opphovna i hele kroppen.. knall rød var eg også...Men eg sto han av denne gangen også... fikk jo medisin av legen så nå er den på retur...det var ett sant hælvete...
Syntes det e greit at man har kreft... men det e ettervikningene av stråling og cellegifta som i denne fasen er verst... bi så mye springing på sykehus og legekontor...Føler at det unødvendig.. men samtidig så e det jo nødvendig å få medisin førr disse etterplagan.. (bivirkningan)
No skal eg prøve å få rydda litt.. så bi det vel sofaen ei lita stund førr jentungen kommer fra skola.
ha en fin dag folkens : ))

2 kommentarer:

  1. Du er så tapper Miriam. Sender deg mange gode og varme tanker. Ha en fin dag. Klem:-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg alt godt fremover. Sterk blogg du har skrevet.

    Det blir nok vår og sommer her på Mo også, etter hvert. 17. maitog med ski på beina hadde vært et storslagent syn!!!

    SvarSlett