søndag 30. mai 2010

NschK. Avd Helgeland



Først lurte eg på om eg om eg skulle dra på klubben...men været var bra og da hadde eg egenlig ikke noen unnskyldninger... hoppa i det... OG angrer ikke ett sekund..
Da eg kom ned på plassen var Lp Kl1 allerede starta..Frøydis kom å hjelpa meg med pikk pakke.. må jo ha en del med når man skal være ute nesten hele dagen.. stol,pledd og div...Dem hadde no ordna plass atmed Frøydis.. og der satt vi og kosa oss med flinke hunda i Lydigheta og vakre hunda på Utstillinga...
Noen folk som hadde reist langt.. og som det var lenge siden man hadde møtt.. og folk fra andre lokale hundeklubba...
Ei stund ble eg veldig sliten oppi topplokket.. og lurte på om eg skulle pakke sammen og dra heim...litt smerta i haue fikk eg og... hadde selvfølgelig glømt tabelettan mine.. var så stressa om morran og hadde gled meg sånn til denne dagen.. MEN ..fikk no noen paraceter til ei.. så da gikk det litt over..
Dro vel heim i 4 tida på ettermiddagen.. sååå sliten...
La meg på sofa og slappa av litt...Kristin hadde rydda og alt var ok...
Så lå eg no der på sofaen og lurte på om eg skulle gå inn og legg meg eller hopp i dusjen....
ble dusjen.. kunne jo ikke legg meg kl 17oo. på en lørdag..DESSUTEN var det jo grillfest på klubbhuset.. dit måtte eg og Kristin...
Fiksa meg etter beste evne... ikke så lett bestandig det....
men nedover på klubben kom eg og Kristin... åt kjempegod grillmat... drakk ei Cola..Kosa oss skikkelig.. folk begynte å kom i skikkelig humør.. hodet mitt ble atter sliten... denne gangen dro vi hjem kl. 22.oo (no går de gamle hjem...tralla..)
Kl 22.30 lå eg under dyna... sovna... og lykkelig etter en herlig dag med masse herlige folk og hunda....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar