tirsdag 18. mai 2010

Vår


No e 17.Mai over.. var vist litt slitsomt for jentungen...ho ko hjem i går og var skikkelig sliten.. fotan ble satt i bløt og skikkelig pleid...så slappa ho av på sofa... måtte vekke henne så hun kunne "pell" seg i seng...God gammeldags 17 maifeiring...sjøl var eg heime og kosa meg med tv.en..laga middag til gjestan sku kom..dem kom når barnetoget var ferdig... da ble det middag og kaffe og kaker.. alle fornøyd...noen dro og så på folketoget,men eg heiv meg på sofa og slokna der...fullstendig utslitt etter dagens feiring..
Nå har jeg gått og har hatt vondt i hode i flere dager/uker...paracet og ibux har vært mine følgesvenner i lang tid nå... Gleder meg til jeg skal i MR i juni engang... men blir hodepina verre så må eg vel bare ring legen og få time snarest... foreløpig går det bra...Har en liten mistanke om at det kommer fra nakken....ble litt bedre etterat fysioterapauten "knødd" meg litt...
Skulle egentlig ha vært og trena i dag...men e så sliten at jeg slapper av i dag.. og drar i morra tidlig...

Ellers så går dagan som dem pleier..
lurer på om jeg skal søke meg på ett kurs på Montebello - sentret i Lillehammer...men vet ikke hvordan kurs..eller om jeg skal søke meg på rehablitering i Tromsø...Må bort litt så jeg får noen ideer om hvordan man skal gripe dagen når man er "litt" deppa..
Ikke alltid like lett å få opp humøret som før merker jeg...Kan jo være fordi jeg er drittlei av å være sjuk,lei av sykehus,lei av leger,lei av medisiner,lei av å være sliten, lei av at når jeg skal gå noen plasser så er venstre fot ikke samarbeidsvillig, snubler og føle seg som ei sinke...
Heldigvis er ikke alle dagene slik.. men jeg blir jo påmint vær eneste dag om at jeg ikke er helt frisk.... og det e så forbannada tungvint... folk sier kansje..." så slutt å tenk på det" JA!!! lettere sagt en gjort når man kjenner det på kroppen..Eg ser jo ikke sjuk ut.. så da er det kansje vanskelig for friske folk å forstå det..
MÆN, huff Miriam.. dette ble jo bare negativt og sytat.. skal være glad at våren er kommet... lysere tider.. sol og sommer er på vei...
har ei hærlig datter og en knall familie...Kan ikke ha det bedre da....
Skal prøve å bli flinkere å skrive i bloggen når eg er i godt humør... : )))
Ha en knall dag folkens !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar