torsdag 19. august 2010

Høst snart


Huff .. huff.. vi må vel berre innse det... sommer'n e på lell...kan jo ikke akkurat sei det har vært den beste sommer'n.... heller den værste førr min del..Været innkludert...

Har aldri hatt en sånn tung sommer...enkelte har skuffa mæ sånn at eg kjenn ennu klompen i magen...
Andre har og skuffa datra mi ..og sånt tar eg SVÆRT ALVORLIG...eg bi jo skuffa eg og...Men heldigvis så ser det ut som at ho har slått seg til ro med det.. så denna saken skal vi la ligg te ho e klar...

Når eg kjem fra UNN i Tromsø.. skal eg og datra mi finn på noe... har ikke planan klare ennu...så tiden får vise...
Men må nok diskutere med ho..
Så skal vi også planlegge konfirmasjonen hennes...Kansje begynne å lage innbydelsekort...noe å gjøre på høstkvellan.. Prøve å gjøre det best uta alt...

Nei dettan blei jo bare syt.. men sånn e humøret mett foreløpig... går her å tenke på Tromsø og ka som skal skje...Alt stoppa liksom opp når man e usekker...

ja ja.. detta får være nok førr nu...dåkker får ha ei fantastisk natt..

Klem fra Miriam..
ps: i morra bi det beire.... : )))

1 kommentar:

  1. Hei Miriam.Takk for sist,fint å ha vært i Mo I Rana,kjempe snilt av deg at vi kunne ha overnatting hos deg.Synes ikke du syter å klager,så fælt,det å vente på å skal til Tromsø kan slettes ikke være lett,sjønner at du kan bli veldig lei deg.Fine bilder du sendte til meg,tusen takk,Miriam.Du må hadet fint der oppe i nord, å hilse så mye til snuppa de,Hadet fint begge to,stor klem fra sør.

    SvarSlett