søndag 22. august 2010

I all evighet...



En tung og regnfull søndagsmorra.. tåka ligg langt ned i Mofjell.....Men førr mæ gjør det ingenting.. føler at dagen blir bra....så da håp eg at det stem...ikke alltid det gjør det.. men I DAG må det stem...
Har ingen spesiell grunn om koffer at dagen må bi bra... ikke anna enn at eg vil ha denna gode følelsen i kroppen "i all evighetn" som glunten i treet sei i reklamen.
Jentungen søv.. eg har spist en god frokost.. sett no ved dataen og nyter morra kaffen..
Føler at eg har løst å rop ut te værden at eg e i grunn lykkelig som bor i Norge,at eg har familie og kjempe goe vænna.. og alle bryr sæ... alle viser omtanke og hjelpsomhet... ikke bare te meg.... men te andre som også e sjuk...

Blomstere'n som e avbildet fikk eg av ho Frøydis...den bi berre finar og finar..
Fredagskvelden kom ho Connie på besøk.. og hadde den duken med som eg fikk.... ser den også på bildet..Den har ho laga sjøl av nåkka gammel gardin og stoff som ho har fått av mæ....tusen takk te dåkk begge...

Men no e det sånn.. ingen træng å gi meg blomster eller andre ting førr å kom på besøk... setter pris på dåkkers selskap...koselig å bare sett og skravel om alt og ingenting.... det e faktiskt deilig å få tankan bort fra denne sykdommen....

No kom tankan innom og nævnte Tromsø den 24 aug. Pytt ..pytt...i dag skal ingenting få mæ av pinnen....at eg ska te Tromsø e jo berre bra.... kommer heim igjen.. sprek...frisk og klar te å begynne livet på nytt.....så denna følelsen skal eg ha heile dagen.... i morra.... overmorra og resten av dagan....
Så førr min del må det berre regn...snø eller hagel...eg har en sånn god dag uannsett....

Folkens..... håper dåkker også har en sånn fin dag som eg har i dag... å at den vil vare " i all evigheten" Våt og regnfull Klem fra Miriam..

Kommentarer så bruk ANONYM som nettadresse..... setter jo pris på all kommentarer..

1 kommentar:

  1. Håpa du får mange sånne fine daga Madonna! Rægn-delings-klæm fra mg!

    SvarSlett