torsdag 19. august 2010

Snart Tromsø sykehus igjen...


Sett no hær å lur på ka eg ska skriv... eller kor eg skal begynn....E
i grunn vældig deppa ..så eg veit no ikke om det e så bra å skriv nåkka nu... men eg får nu prøv.. åssa få eg heller slette før eg legg det ut...
Skola begynn på mandag 23 August...og eg og Kristin har vært heime heile sommer'n... hadde no liksom håpet at ho ville ta en tur til faren.. men NEI!! ho villa ikke te Bardufoss..
No e han og familien fløtta til Bodø.. kansje det blir en bedre kontakt da...
MEN som de fleste vet..en fjortis har mange planer OG føreldran e ikke inkludert i dæm...
Ferie!!!! ...håper eg bi så pass form at eg kan ta ho med meg til sydens varme land i løpet av året... om eg har råd da...hadde egentlig vært bedre om eg kunna ha betalt billetten hennes så ho kunna ha reist med far'n og resten av den familien...Men kansje te neste år.. tiden får vise..

Neste år det komfirmasjon på gulldora...e så vidt begynt å planlegge... men må hør med pappa til Kristin også.. om ka han e int. i å betal... trur nok at reglan e sånn at det skal deles.....
Åssa ønska ho seg blå nordlandsbunad...Nånn som vet om nånn som skal sælg ei billig ei ... med skjorte... ta kontakt...

Sett og venta på rørlægger'n som skal se på badet.. har kasta ut badekaret... og no skal det pusses opp.. men må ha ett par anbud først...

Bildet e av lillesøstra mi som fulgte mæ te Tromsø sist eg va der... det e tatt på hotellrommet.. og stolen falt straks i hennes smak...
Siri skal følge meg oppover til Tromsø igjen den 24 aug...og reiser heim samme dagen.
Kristin er som vanlig hos ho når eg e på sykehuset.. der har ho Viktoria (på samma alder) og julie som en god støtte...+ at skole og helsevesen følger med henne.... ingenting er godt nok førr gulldora mi...Yvonne trør støttende til ho oså... men litt vanskelig da ho bor ett støkke unna... men vi veit at ho e der...
No kjæm rørlæggar'n på befaring..

Ønsker kommentarer.. bruk ANONYM om du ikke har nett adr..

Klem fra Miriam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar