torsdag 29. oktober 2009

Om siste mnd :))


Ja så satt eg har ved bloggen igjen.. e jo over en mnd sia eg har rabla ned nåkka...Fikk en hyggelig telefon i dag,og da fant eg ut at eg måtte skriv litt i bloggen sia han nævnt den..Har vært i Bergen.. ja det har dåkk fått med dåkk... Har også vært på kontroll etter gammastrålingen.. MR. .. Ja der fant dem ut at svultsan ikke var helt borte...men dem hadde krympet masse, så lægen i Bergen mente at dem var for små til å tas nå... så no blir dem passet på... og så snart dem vokser seg stor nok.. så blir det Bergen igjen...Når lægan der nede er fornøyd.. ja da kan jo ikke eg anne heller..Men kjære dåkk.. klart eg blei skuffa.. hadde vel for store forhåpninger...trodde at Gammastrålinga kunne gjøre det sånn at eg be helt frisk...( altså ett knips i fingern ..så va at ok)..eg e vel litt førr optimistisk i støytan...åssa får eg en sånn nedtur...men denna nedturen e ikke værre enn at eg "overlevd" den... : ))) Humøret mitt e sånn opp og ned.. mest opp :))
Har også vært i ct førr dem så ett eller anna der.. og da gikk eg med klump i magen i 14 dager og var nærvøs førr at det var spredd til bihulan ..Heldigvis så var det bare tette bihula... :))
Inn i mellom alt dettan ..prøv eg å lev som normalt...men må innrømm at det e ikke lett bestandig.. .men bi vel bedre når håret veks ut skikkelig..rart ..men da føl man seg normal..men ikke lenge til eg slutt å bruk parykken... ikke det.. den e go og varm på disse kalde dagan.. :))))
E og ferdig med nedtrappinga av kortisontablettan.. så da blir ansikte mitt mere normalt..slepp å se ut som en ballong i auan... :))
Og lev normalt innebær jo også å fær ut blandt folk.. det gjør eg.. men det har vært veldig lite pubtura på byen ..savna det ikke.. Men har vært på Verket 09 og hørte på han Morten Abel.. haaann eee sååå hærlig...Forrige helg va eg sammen med Connie og 2 andre.. vi var på Siver Høyem konsert.... sorry Morten Abel.. du datt ned på en 2 plass...I morra skal eg te fysioterapauten...Ha en fin kveld folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar