søndag 1. november 2009

Dagen i dag.

Huff...disse nyhetene om svineinfluensa og andre div smittsomme sykdommer gjør at en verger seg å gå ut..Har selvfølgelig tatt begge begge vaksinan.. eg og datra min..Men man hører jo så mye at man blir svimmel.. eg e i villrede.. tenk på gamle syke som må ta turen til legekontoret og stille seg i kø... Lurer på hva dem tenker om dette.. dem må jo være livredd dem og... Ja eg e livredd... vil ikke bi mere syk.. vil i hverfall ikke at datra mi skal bli syk...
Dagen er fin i dag.. føler jeg står på terskelen til noe nytt, men mangler forsatt litt før man tar skrittet helt ut.. men det noe som holder meg igjen..
Klarer liksom ikke å ta tak i hva det kan være...Jeg må nok bare være tålmodig atter engang... la det føre meg på rett vei...hva det enn er... Tenker jeg avslutter her.. går meg en tur i finværet selvom det er svinkaldt,,men sola skinner og livet er hærlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar