torsdag 31. desember 2009

Siste dag i 2009

Denna dagen sett eg aleina.. e no jammenta litt godt det og...Mikael var her og spist laks i lamme meg... gogutten til tante.. han bor no her te mora finn seg leilighet....I jula va han te faren så i går va det første dagen i jula han var her...Juleaften feira eg med min pappa og min storebror Inge..Min datter var hos faren sin.. skulle egentlig ikke feire jul...men syntes så synd i min pappa og bror som da måtte feire alene.
I dag nyttårs aften kveld..sitter jeg her foran pc-en...lurer på hvor samholdet i familien er blitt av...Det forsvant da min mamma døde.. i dag ser jeg at hun var den som styrte familien, som holdt oss sammen, som gjorde at vi møttes,dro på besøk til hverandre,og ikke minst ringte og hørte hvordan det gikk.
Har man ennu hatt seg en bil..så skulle eg dratt på besøk til søstrene mine... Men eg har ikke bil..
her sett eg....kor e kontakten blitt av... venner har eg masse av.. heldigvis... dem ring, kommer innom. Eg e ikke ensom..eg har familie....eg har venna.... eg har ho kristin...eg har ennu livet...men samholdet har eg mistet....Mitt nyttårsønske.. er å finne samholdet igjen.

1 kommentar:

  1. Litt trist å lese det du skriver om her,for sånn tror jeg det er mange som tenker,altfor mange,og sånn burde det ikke være.Men de fleste har visst nok med seg selv,dessverre.Håper det går bra med deg,og at du kommer deg gjennom sykdommen din.Tenker på deg og ønsker deg et riktig godt nyttår.Klem fra Anne-Berit:)

    SvarSlett