fredag 4. desember 2009

Hjernen


Førr ei uka sia så va eg på samtale med legen etter at eg hadde vørre i MR... hadde såååå ont i magen og tankan svirra rundt og eg hadde så masse rare ide'a....Tankan dreid seg om jula,familien og om Kristin som måtte feir ei jul uten mæ.. eg var helt utslitt av alle tankan.. som var sååå negative som eg aldri førr har hatt.....eg e jo egentlig en optimistisk person...så koffer eg fikk disse tankan veit eg ikke....
Men i alle fall .. eg kom inn te legen,, en svenske...og han gikk rett på sak...snakk om grei lege.. eg lika legen når de går rett på sak og ikke rundt grøten....ja ja.. eg sa han gikk rett på sak.. den eine svultsen på venstre side var borte!!!!!! :))))).. jubla og letta flere tonn...kjente blodet for gjennom heile kroppen .. kjente livet kom tilbake...kjente juleduft ..kjente og såg heile familien min i sakte film...Det at eg hadde en til svults betydde ingenting.. den ene var ihverfall borte.. og da MÅ jo den andre også fær en eller anna gang...
Kom fort ned på beina igjen... legen kunne ikke love noe om at denne største svultsen ville gå bort....vi får se i Mars.. da bi det ny MR og CT....er svultsen blitt større vil jeg forlange å komme til Bergen igjen..gammastråling....men akkurat no ork eg ikke tenk på det.. er bare lykkelig får at svultsen er borte.. så får vi ta det andre når den tid kommer.....Klem : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar