søndag 14. februar 2010

Utstilling.


Lørdag den 13 feb.. utstilling i Grotneshallen.. annleggshammern....hadde gled meg masse til sesongstart på schæferhundutstillinga...fast bestemt på å dra tidlig opp og være der hele dagen...... Dagen før... altså fredagen.. begynte klompen i magen å vokse.. alle mulig tanker kom og svirra i haue...(eg bi sånn av de kortisontab...) Så da fant eg ut at eg like gjerne sku hold meg heime ..så eg slapp å knekk sammen der oppe.... Lørdagen kom.... fremdeles klomp i magen...
Tenkte....vest eg skal overleve dette...så må eg overvinn ting som e mye værre enn å treff venner og bekjente.... så eg mot meg opp med god støtte fra Kristin om at eg kunne klare dette ...o ikke bare førr ei lita stund.... som sagt så gjort....
Snakk om å være så nærvøs førr ingenting....Men kjære dåkk.. sånn e det bare...
Klarte å være der en time eller to.... da måtte eg dra heim...Men han tysje kor koselig det var...
Normalt e eg en veldig sosial person...men denna sykdommen har vest forandra meg litt.... men regner med at vist eg blir frisk( og det skal eg) så blir jeg nok oversosial....
Eller så merker jeg at jeg er på nedtrapping på kortisontab. Merker det på foten.. den blir tyngere og det blir tyngere å gå.... og da spesielt i trapper... hjemme bruker jeg rulator når jeg skal gå over gulvet... mest for å avlaste den ene siden av hoften...
Tirsdag har jeg blitt lovet tlf fra Haukeland... så jeg går en spennende uke i møte...
Håper jeg kan komme til Bergen å få fjerna det som er igjen....så jeg slipper å bli plaget mere....
Den ligger jo så tullat til... veldig nært det motoriske og sensoriske...så det er jo ikke bare ...bare og få den fjernet har jeg forstått...
I dag har dem jo kommet langt... så man har jo ett håp... gikk jo bra med den lille..den forsvant....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar