lørdag 22. mai 2010

Dagen i dag... :))


Hallo folkens!!
Bilde som er lagt ut er tatt fra den gang jeg jobbet på hurtigruten.. dette er ombord på M/S Vesterålen..engang på 90 tallet..

Nå begynner kortisontabelettene å virke og eg begynner så smått å se lyst på livet igjen...hauverket er ikke så voldsom lenger og jeg sov faktisk til kl 0530 i dag... :))
Ja de kortisontabelettene er det virkning i.. men mange dritt bivirkninger også...
I dag er det overskyet. lørdag og + 11 grader ute... :))
Gleder meg til sommer'n, men det ser ut som sommerferien er i fare :(( At eg ikke lær!!skulle jo slutte å planlegge...men , men...tar det neste år : )) vest man får råd da...
Skal jo ha komfirmasjon neste år... jøss tida kor den går... mamma si lille pia er blitt stor...Ho ønske seg bunad... men kor i all verden skal eg få tak i det..kosta masse..og det e no ikke greit når man e alenemor...MÆN..dette skal eg klare uannsett.. blå bunad skal hun få...Forresten nånn som vet av nånn som skal selge bunaden sin.. må være str: 42/44 så kan eg heller sy den inn og ho har den resten av livet sitt.. Eller kansje dere kjenner noen som syr og monterer billig..
I dag tenker jeg å steke vaffelkaker til min gammle pappa som kommer en tur på besøk..
dere får ha en fin pinse... det skal jeg..Klem til dere folkens : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar