fredag 21. mai 2010

Kortisontabeletter Medrol


No har eg fått en sånn delvis plan framover...måtte begynne med Medrol ( kortison) Tabletter... ikke noen glad nyhet det da..hater de tablettene siden dem gir slike bivirkninger.. man får ett såkaldt KORTISONANSIKT...dvs..man "hovner opp" i ansikte..blir sånn rund..bare nesen stikk ut :))) man kan faktisk se kinnet sitt når man ser rett fram... dessuten kjenner ikke folk meg igjen og mange "vægre" seg for å prate med meg...
sjøl får eg sosial angst... holder meg mest inne... men MÅ eg ut så gjør eg det...men liker det slettes ikke.. MEN.. Tabelettene hjelper jo.. og presset i hode blir ikke så vondt.. derfor håper eg at eg e... i såpass form i morra at eg kjem meg på schæferhundutstillinga i morra...er jo nettopp begynt igjen med kortison tab.. så da har eg ikke såååå mye kortisonansikt.
Hovedsaken er at dem gjør at det ikke blir vondt..
I løpet av neste uke har haukeland sykehus fått bildan.. og da får eg vidre beskjed om ka som skal gjøres... venting atter en gang...
humøret er på tur opp igjen... kjennes sånn ut.. så da blir kansje helga bra....men i alle fall.. ei god pinsehelg til dere alle ....

PS...SCHÄFERHUNDUTSTILLINGA ER IKKE FØR NESTE HELG....EG TOK GRUNDIG FEIL...:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar