lørdag 6. november 2010

Uka som gikk

Fant no ut at eg måtte rable ned nåkka igjen..
Har i lang tid vært snørrat, feber .. tett i nesen.. trodde det var en vanlig forkjølelse.. men neida!!..da eg begynte å få ondt bak øyan og i panna,,så måtte eg jo fær te lægen,,BIHULEBETENNELSE..enda mere medisin..ja ja den hjalp jo..førr no e eg på bedringens vei...

Glad nyhetene at eg skal totalrenovere badet...begynner vel om ei uke trur eg ..
detta blir spennende...
skal flytte ned varmvannstanken i kjeller'n.. slå ut skapet i gangen..Badekaret e kasta ut førr længe sia...no bi badet større..
Ny og større inngang til badet..sånn at rullestolen kommer inn HVEST eg får behov førr det en gang...Ingen billig investering det da.. :((
Ellers så går eg å vente på time til MR...så nå går eg å tenker at tankene mine må styre seg rett,, fordi jeg tenker at svultsen MÅ være borte...og eg e så overtroisk at jo mere jeg tenker på at den er borte.. så e eg overbevist at den er borte når di skal lese MR bildan,,

Ellers så har eg vært å shoppa klær som en galning på nybutikkan.. så no har eg juleklea i skapet...og julegavan venta bare på å bi pakka inn..
så no kan jo berre jula kom..
Ha en fin lørdagskveld folkens...

Skriv gjerne i kommentaren....bruk id nettadresse ANONYM.. og glem ikke å trykke på legg inn kommentar

2 kommentarer:

  1. Så flott at du endelig får kommet igang med badet ditt og får det ferdig til jul.
    Ja her om dagen satte æ mæ ned og pakka julegaver med julemusikk, kongerøkelse og et glass vin....kaill´n trudde det hadde rabla for mæ ;-))
    Men når man skal ombord og heim rett for jul så må alt gjøres så tidlig.
    Ønska dæ masse lykke til med MR, men vi "snakkes" nu vel før det....ha en fin dag Miriam...klæm fra Sølvi;-))

    SvarSlett
  2. ja gleder meg til å komme i gang over helga...ha en fin kveld sølvi H..

    SvarSlett