søndag 24. januar 2010

GODT NYTTÅR FOLKENS!!!!
Kansje litt i seineste laget, men eg har ikke orka å skrive i bloggen .... men nu føle eg litt førr å skrive bare litt kansje....Har vært i MR og CT.. samtale med legen... den svultsen som er igjen i hjernen vokser...men det hadde eg ikke trengt MR for å vite.. kjenner det godt i foten... eier nesten ikke balanse,, snubler når jeg går....og søler kaffe,melk og har lite styring om jeg ikke skjerper meg...ja ja... Onsdag skal jeg på ny samtale.. da får jeg vite 100% om det blir Bergen... regner med at det blir det....
I går lørdag var en hælvetes dag.... var på Rema Tveråneset og handla... etter det har jeg ikke sett veska eller pengboka...dritt...har sperra bankkorte,vært hos politiet og fått kjøreseddel...hadde kontanter i pengboka, men det værste e jo å møst alle kortan,, bilda.medisinkorte,honnørkorte og andre div ting en kvinne har i veska...
I går kveld ble eg oppringt av ei gammel skolevenninne.. Hun lurte på om jeg ikke kunne komme på besøk... selvfølgelig sa jeg ja.... dro avgårde og vi ble sittende å prate i flere timer... det var i grunn kjempekoselig.. er mange år siden jeg så/snakket med henne sist. Stakkars hun hadde opplevd mye i løpet av ett år...Brystkreft... miste samboern...og flytte.. alt dette på ett år.. stakkars.. hun hadde skikkelig behov for å snakke.. jeg anbefalte henne min kreftsykepleier....håper hun tat kontakt...
Ellers så snør det nåkka kolosalt i dag.. blir nok ikke til å gå ut før jeg MÅ....ha en fin dag alle...skal prøve å bli flinkere å skrive på bloggen i år....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar