lørdag 30. januar 2010

Kosekveld...

Bilde e av min vakre elskede datter.... ho Kristin Emilie....
Som alle foreldra.. så ælsk eg også mi datter over alt på jord... no e ho i skikkelig hormonalder så alt e ikke så greit bestandig førr ho....+ at ho slit nok med at eg e sjuk...her på Mo e det så lite oppfølging av barn med kreftsyke foreldre...Tænk om det kunne ha vørre nåkka tilbud te onge med Kreftsyke foreldre... så hadde dem ikke følt seg så alene... vi var på Montebello på ett slikt kurs i ei uke.... les: lenger bak i bloggen. Hadde no vørre bra å få oppfølging her på Mo... No har eg snakka med kreftsykepleiera, helsestasjon og lega om detta ..og alle e enig....Ho på helsestasjon skulle ta det opp på neste personalmøte.... det sa dem i høst også da eg nævnt det.... Kansje eg skal ta kontakt med media.. Onga med syke foreldra træng å veta at dem ikke e aleina..

Men til det eg egentlig sku skriv om...i dag har det vært en iskald dag.. kun butikkbesøk førr å handel det mest nødvendige til en skikkelig kosekveld med datter....
Tacopizza, cola,og masse snop... og go tv underholdning..en go prat og masse klemma.. uten tenåringskrangle... vi har hatt det topp....
No e vi mett å go.. klar førr senga e eg snart... tar på å være så aktiv i matveien.. hihi. Eller så e formen middels... bedre enn i går.. juhu.. det går framover.... eg veit jo det... men den e så bratt og lang den bakken.. men opp skal eg.... Kjente og ukjent... ha en go Lørdagskveld.. : ))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar