torsdag 28. januar 2010

I dag leverte eg tilbake ei bok eg ikke klart å les .. den heter " sammen om livet" Begynte å grine vær gang eg lest.. så da gidda eg ikke les.. ble deppa... boka skal vistnok være kjempebra....
Har sittet å venta på tlf. fra sykehuset... hjemmehjelpa har vært her og vaska og rydda... ble så bra atte....Men da hjemmehjelpa var dratt.. ringte eg legen.... trodde kansje han hadde glømt meg....Men neida.... han skulle bare skrive ferdig.. så skulle han ringe meg....her satt eg med klompen i halsen, og så nærvøs at eg trudde eg skulle dø.... men alt te si tid...fikk ikke noe vettu svar... Bergen skal ta en avgjørelse,, de må se på bildene nøye.... enten holder svultsen på og "blåse" seg opp for så og sprekke,,slik den første gjorde her i begynnelsen av desember... eller den holder på å vokse slik at eg kjenn det i nervesystemet...skal få ett svar innen 14 dager.... regner med at om det er ""alvorlig"" så får eg beskjed FØR det går 14 dager... så folkens ...sånn er ståa pr i dag....Men en ting er sikkert .. har værdens greieste lege på Rana sykehus..
Så i dag har eg stort sett sittet slik som på bilde...Ha en fin dag folkens.. nyt dagen/kvelden og hverandre.. mega klem... :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar