søndag 21. februar 2010

Haukeland sykehus

Bilde: Hurtigruta inne i Trollfjorden.

Ja no sett eg her en søndagskveld.. 21 feb. Ferdig pakket og klar til avreise i morra tidlig 22 feb. Flyet går kl 06:15... rett til Tr.heim... der byttes fly.. og direkte til Bergen...
Sitter her med blandet følelser... grue og gler meg... Vet jo at sist gikk det bra...men... tankene mine vil liksom ikke tenke positivt....joda inni mellom så kommer det positive tanker.. MEN ..akkurat NÅ.... nekter dem.. kansje det blir bedre når eg har no fått lirka av meg noe her på bloggen... huff stakkars dåkk ..at dåkk ork å les om så mye syting.... men eg skriv no uansett om dåkk læs dettan eller ikke...føles godt å få det ned....
Har pakka fotoapp. også.. kansje det blir tur på fløyen på tirsdag.. har liksom en "fridag" da... juhuuuu FRIDAG... endelig.... jøss kor barnslig eg kan bli... har jo fri hele året... men legen kalt det "fridag" og det hørtes så fint ut..En fri dag..... kunne det ha vært en fridag uten sykdom.. ja da hadde det vært noe...
Er forresten blitt værre i foten... og værre hodepine....kjenner også at jeg har samme symptomer som jeg hadde FØR eg ble operert i Tromsø...Sirkler litt.. æsj... men det er helt sant....heldigvis så merker eg det sjøl...""og prøver diskre og tørke munnen min""...
Er på full nedtrapping på Medrol tab. håper jeg slipper å se dem flere ganger når jeg er ferdig...
Tenker mye på Ø:K. som er i tromsø..som nettopp er blitt operert.. håper det går bra med han...Varme tanker til dere R:K. M/ Fam.....Vet du leser bloggen... Håper å høre fra deg...
Også E:E... som er iTromsø... lykke til med behandlingen....
er så jævlig ..at sååå mange har fått kreft i de 2 siste årene.. WHY????

No skal medisin inntas... så er det litt mat.. så senga.. opp halvfem... fusj..klar eg det.??
Ha en fin uke alle : ))))) Kommer stærkt tebake!!! : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar