mandag 8. februar 2010

Nedtrapping


No begynner det å nærme seg en mnd.sia eg va på mr og røngten....Eg har starta med ny kortisontab.kur.... har allerede fått det så kalte kortisonansiktet....Det var en knall kur i starten... og nu holder eg på med nedtrapping.... heldigvis.... men e nok ikke ferdig med den nedtrappinga før i slutten av denne mnd.
Eller så merk eg at eg ikke har træna noe spesielt... legen sa at eg måtte ikke stress med å avtale timer.. skal ta det med ro til alt er avklart...Rart kroppen kor fort den forfall.... eg syns no eg e mye i begegelse.. men eg blir veldig fort sliten...Bor i 1 etg.. heldigvis... men bare den lille trappa der e ett mareritt å kom opp....Spesielt vest eg har vært og handla... så no har eg lært at eg handel når Mikael eller Kristin e heime.. ringer på, så kjem dem å henta varan.. og sett dem inn...
Eg e no ikke så mye i ro.. klarer ikke det... må røre meg i ny og ne.. prøver å mote meg opp førr å treff folk.... e litt værre nu med det runde ansikte... folk kjenn meg ikke igjen.. eller dem ikke tør å kom å snakk med meg..
I helga e det schäferhundutstilling... gleder meg... har no tenkt å fær oppover vest alt stemmer med kroppen min ....
Men i hovedsak så e det venting på ka som skal skje vidre.. Humøret e litt bedre.. har fått det værste på "avstand" så eg håp at det vil holde seg slik... og at det bi bedre...
No skal eg heng opp nåkka klea...så blir det tur på apoteket førr å hent siste rest av medrolen...
Kristin kommer snart... Kevin til Yvonne skal være her til i kveld.... og Mikael kommer og snart.. fult hus og stormende jubel.. bli no litt godt med litt liv i leiligheta.. Men Kevin fær vel te kompsia.. så det blir vel som vanlig.....Middag??? Nånn som har forslag til noe lettvint....???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar