mandag 26. juli 2010


Ååå du hærlige tid....det va no godt og ont å træn i dag...
Var i grunn usekker på om eg sku fær å træn... e jo så lætt å lur seg unna om man vil...
Dessuten var eg stuptrøtt i morres ..og hadde ikke det spor løst å gjør nåkka.... i hverfall ikke træn...Men ætte en rask dusj og en god frokosk kom livsmotet tebake...og da var det bare å reng ætte drosja....(før eg ombestemte meg)...Gikk no greit i begynnelsen.. men ætte 10 min. begynte eg å bi skjælven ..så da var det tid førr pause.... Snakk om dårlig form...
Men eg syns no det var like greit å hopp i det sia eg var kommet i gang... så eg holdt no på i ca en halvtime te....da var eg helt pumpa... : )))
Har bestemt at no bi det ikke flere unnasluntring.. Må jo kom i sånn passe form i tillfelle det bi ny oprasjon i August...

I går søndag.. fikk eg koselig besøk av Frøydis..Fikk den nydelige Peon buketten av ho..

Ho var ikke før kommet innom døra før vi fikk latteranfall...Og det e nesten ingen som får meg te å le så hjærtlig som Frøydis... Vi e jammenta flenk å flir av hverandre og av oss sjøl... Vi har hatt mange gode latterkule...
Praten gikk no mest om Svensk vinner... førr vi va no så nyskjerrig på kem som vant brukshundklassen hann...må bare innrømm det... eg veit det ikke ennu...må nok ring Frøydis så ho får oppdatere mæ litt...

Dessverre sett eg med den "overkjørt" følelsen ennu... hadde bare vedkommende tatt kontakt med mæ ...så vi har fått avklart en del ting... men NEI!!!... ingen svar fra den kanten....
Prøver å ikke tænke på det fordi eg syns eg har nok å stri med... men denna saken vil liksom ikke slepp... og eg veit at om vedkommende tar kontakt.. så finn vi kansje ei løsning... Nytter ikke å spreng fra problema som man har skapt seg sjøl... førr eg e sta.. må ha ei forklaring...
Men nok om det...

Regn og regn... atter regn...åssa e eg uten bil.. fordi stefaren min e uti øyan og har selvfølgelig bilen me seg....
Men eg lid ingen nød.. har handla førr flere daga og bi det krise så spreng datra mi på butikken..
Folkens skriv gjerne en kommentar i bloggen....Når dere for sprørsmål om ID: så kan der bare trykke på ANONYM...ikke vanskelig...

Åjsann !!! no kjem jo sola litt fram... hærlig...Ha en god kveld folkens... Klem fra Miriam..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar