søndag 25. juli 2010


No er det ca en mnd te eg skal te Tromsø igjen...
vet no ikke helt om eg skal glede mæ eller grue mæ... men vær gang eg tænk på det.. får eg en klomp i magen....
Dessverre blir den ikke mindre og mindre... men større og større...
Trur at jo mere man vet.. jo værre blir det...Dette vest eg jo... derfor villa eg jo ikke vite noe om lungekreftoprasjonen...
Men nå som eg kansje skal opereres igjen.. ( bare kansje) så e eg begynt å ta sorgan på forskudd enkelte daga... neste dag så e alt likegyldig...
Kansje blir det en 3dje oprasjon i hode..ja.. det får eg vite om en mnd...
Huff.. i dag har eg en sånn klomp i magen dag... selvom dagen e fin med sol og nesten skyfri himmel...
Lurer på hvorfor man må ha sånne ekle dager... har jo hatt nånn fine daga uten og tænk på sykdommen.. koffer kunna det ikke være sånn heile tida???

Natta har også vært litt dom.. eksemet har ikke gitt seg ennu.. så eg våknet flere ganger og måtte smøre meg med kortisonkrem...Men no må det snart bi slutt med eksem, sykehus,lega og div. småplager....
eg vil være fri.frank, dra på fjellet med hunda, te syden med datra mi..og bare kos oss... med andre ord leve ett normalt liv ...

Er det for mye forlangt etter tre år med plager???
JA .. EG VEIT DET E ANDRE SOM HAR DET VÆRRE ENN MÆ..... men detta var godt førr sjela å få ut....

Takk førr at dåkk læs bloggen min.. ser gjerne at dere legger kommentarer på bloggen... Når spørsmål om ID : kommer opp.. bruk anonym.. om du ikke har egen nettside da.... og DERE!!!... bli gjerne en følger.. da blir eg glad... Klem fra Miriam

1 kommentar:

  1. Hei aviskjendisen :)
    Vart en kjempefin artikkel i avisa! God markedsføring før bloggen din. Ska se at du får fleire lesera og følgera også no. Hvis du vil, så kajn eg kom å innstaler en teller på bloggen din?
    Da kajn du se kor mange som har vært innom pr dag, uke,mnd, online osv.
    Dessuten, ang innlegget ditt...så e du i din fulle rett til å "klag".
    Men møst ikke motet, søte du :)
    Stor klæm fra Lise

    SvarSlett