lørdag 24. juli 2010


Veit egentlig ikke ka eg skal skriv.. har hatt en deilig dag med gode venna, fint vær og formen har vært på "topp"
Koselig besøk av Lena fra Tana og Berit fra tromsø... dem er på tur sørover og stoppet hos mæ for å overnatte.. skikkelig koselig..... så natt til lørdag satt vi lenge oppe og prata... selvfølgelig om hund....
Selvom eg ikke har hund nu ...så er det intressant og bare prate og få nye innblikk i hva som skjer i "hundeværden"
Før dem kjørte vidre i dag (lørdag) dro vi ned på klubben vårres så Lena fikk "undervisning" i schäferhund utstilling av proffe Monika....
Berit fikk også prøve sin hund i utstillingsringen... og hundene var nok stille og rolige resten av turen sørover...

Ellers så fikk eg meg en overraskelse på fredagskvelden... ble både sint og frustrert fordi eg ikke ble konfrotert med hva som skulle skje med en ting som står meg nært....følte meg rett og slett "overkjørt" Så nå vet jeg også hvordan det føles..
og det er ikke særlig godt...
Orker ikke gå inn i detaljer på hva det er... fordi det er for mange navn som må nevnes... og eg vil ikke "overkjøre" disse personene.. eller personen...
Kansje dere syntes jeg er ekkel som skriver bare dette ....og ikke går i detaljer...men det er fordi jeg MÅ få ut noe følelser i dette.
Regner med at i løpet av uken så er vi kommet til enighet....og dette kan glemmes og livet vil bli godt igjen... har nok å bekymre meg førr....

Har man gjort en tabbe, så gjør man ikke samme tabbe igjen.
Ha en fin aften folkens... kos dere og ta vare på hverandre.... Klem fra Miriam..

1 kommentar:

  1. Det e så godt å les at du har hatt en flott dag med gode venner. Du treng det. Å bli overkjørt e grusomt rett og slett, kem som gjor det e ikke så nøye, det treng ikke resten av verden å veta, hovedsaken e at du og de andre involverte kommer til enighet og får lagt det bak dokker. Stå på videre Miriam *klem*

    SvarSlett