fredag 2. juli 2010

Ny innleggelse


I dag fikk eg koselig besøk av tanta og onkel'n og kusina til Kristin.. de har bodd i Tyskland i mange år.. så det er jo ikke hverdag vi ser dem...de er på flyttefot til Bardufoss og kjørte fra Tyskland.... stakk innom en snartur.. dem fikk no tilbud om å overnatte,men dem ville hjem fortes mulig... forstår dem godt...mye å pakke ut..

Jeg måtte dra og ta stingan mens dem var her.. og Frank var så snill at han kjørte meg til sykehuset....han ble også med inn til legen da vi tok stingan...koslig det...

Har også fått brev fra UNN... ny innleggelse i august...skal ta den MR .. og noe mere vet jeg ikke for øyeblikket..men noe blir jo gjort og det er eg veldig glad førr..blir no sjekket skikkelig om det er noe igjen og det er jo betryggende...

Ellers så har vi hatt en nydelig dag.. fikk shoppet førr flere hunder kroner på H & M og Kapp Ahl i dag...
sliten og trøtt.. og gleder meg til i morgen.. håper sola fortsetter å holde oss nordlænninga med selskap resten av sommer'n..
Ha en fin dag folkens... kos dere med sol og varme... grill, øl og vin..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar