torsdag 21. oktober 2010


Atter en ny dag.. her sett eg med kaffekoppen og myser ut, hvitt på marka..huff det beviser at vinteren er kommet.
I dag skal eg på træning igjen..gleder / gruer meg...er godt å trene.. men EG bi så sliten og skjelven i kroppen.. lurer på hvor alle de nye musklene mine har vært i alle år...rart egentlig.. har jo trena i ca 2 år nå...og har ikke merket noe lignende.
Lurer på hva som skjer i hælga..kansje eg smell te med noe godt på lørdagskvelden.. ett glass vin e jo ikke å forakte..E jo berre torsdag så eg har god tid til å tenke på ka man skal gjør.
Prøver å overtale datra mi til å dra til faren sin i helga...ikke lett nå som hun får bestemme selv....
mamma sin diamant er hun.
Har mye eg lurer på...kansje søke seg til Montebello -sentret i løpet av våren...
Neste uke skal eg på meyergården på ett kurs som går over 4 dager..LIVSLYST - NÅR DET RØYNER PÅ.Ellers så er de fleste julegavene i boks...hurra førr netthandel.

Folkens.. skriv gjerne i kommentaren... BRUK ANONYM SOM ID.ADR..
Ha en glad dag alle sammen : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar