fredag 22. oktober 2010

Høst / Vinter



Kom ikke inn på kurset denne gangen : ))) da blir det i midten av november.. garantert at eg kjem inn da...
I dag har eg prøvd å være husmor...hvordan det gikk????
Ja, fikk hengt opp klea...prøvde mæ på støvsuger'n.. men måtte gi opp..fant fram støvkosten og tørka litt støv...
nu e eg helt peist...
ja,ja sånn går no dagan...
Hadde tenkt meg på klubben i kveld... høst takkefæst..dem sku grill.. eg står over denne gangen.. kaldt og trasig med snø.. men garantert gøy
som avsluttning i dag skriver eg dette dikte vi fikk av en lærer på ungdomskolen..vet ikke om det er hele dikte.. tro det skal være litt mere.. men skitt.. her kommer det.

HØST

Det er høst
det er trist
like trøstesløst høst trist
som siste triste høst og bladene fallri fallera



Ønsker kommentarer i bloggen...ID.. nettadr.. bruk Anonym Ha ei fin hælg.. eg ska ha det... :))) ...SKRIV KOMMENTAREN.. VELG PROFIL ..."ANONYM"..OG LEGG TIL KOMMENTAREN...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar