mandag 6. juli 2009

Gulldora heime igjen

No har datra mi kommet heim fra ferien sin hos farn sin...Må bare innrømme at det har vært lange og "ensomme" dager... ikke sånn ensom som dere tenker.. har vært folk her nesten hele tiden... men når man savner noen man er veldig glad i så føler man seg ensom.. ihvertfall gjør eg det...Men nu e ho hjemme igjen og jeg føler meg "hel" igjen.
Godt å vite at ho har hatt det fint hos faren og at ho trivdes.....Vet jo at ho har savnet sine to små søstre også... så no snakker hun kun om dem.. kor søt og snill disse prinsessene er... og det varmer mitt hjerte når hun snakker så fint om dem...
Pussig i dag har kroppen vært knallfin...så jeg er spent på morra dagen....satser på at jeg er like "sprek" i morra også....
Gler meg også masse til jordbæra bi moden.. har allerede fått masse grønne bær i fiskekassen som står på veranden..Ja må bare si at livet er hærlig.. sol sommer og jordbær.. og min datter e heime... knall.. ha en fin dag mine venner : )))

1 kommentar:

  1. Heia Miriam:-)) Kor godt at Kristin er heime igjen. Skjønna godt at du følewr deg heil no. Kan ikke anna enn å si at eg er imponert over denne bloggen. Du er så åpen og ærlig. Tror det rører mange. Håp at helsa fortsetter å stå deg bi. Håper du får en flott sommer. Ska du å plukk jordbær,forresten? Må bare si ifra,så kan eg plukke ilga med deg,eller for deg. Eg tåler ikke jordbær,men plukker meir enn gjerne til deg. Klem fra Monika:-))

    SvarSlett