fredag 24. juli 2009

Intresser


Som dere ser av bilde så er en av mine store intresser og hobby Schäferhunder, en hobby som jeg har måttet legge på hylla.. men prøver så godt det lar seg gjøre å følge med på hundefronten.. hva som er aktuelle hanner og div.. om noen her i klubben har fått ny hund,, om kull og div.. ikke alltid jeg kommer meg på klubben.. men prøver, og er formen bra.. og jeg har noen som kjører pleier jeg å møte opp....Spesielt på utstillingene her på Mo.. MÅ jeg bare gjøre alt jeg kan får å møte opp. Har ingen hund for tiden,grunnen er jo det at man må sjøl være frisk og i form til å ta vare på en hund... og dessuten bor jeg i blokk og det blir for tungvint med hund da...Men... satser på at når jentungen blir eldre så regner jeg med at hun kommer til å anskaffe seg en hund... men om det blir Schäferhund er usikkert... hun sier i allefall at hund skal hun ha...

De 3 hundene dere ser på bilde er Atex fancy -F.. min første hund,Så er det datra Bromarbo's Athene- F og til sist datra av Athene... Bromaro's Ettan - F.....Tre herlige hunder vi har hatt masse glede av... Fancy fikk forstørret milt og vi måtte avlive henne.. hun ble 11 år... Athene har min X-samboer... og Ettan har min søster overtatt.. hund og fjellkompis har jeg i nærheten om jeg kulle bli i form igjen....

Har forresten hatt en hannhund også.. den fikk jeg i 40 årsgave av Hege...Den hunden gjorde det kjempebra på utstillinger .. men dessverre måtte vi omplassere han.. vi hadde da 2 tisper og han ble skikkelig stressa da dem hadde løpetid.. det var jo rett og slett synd i han.. så han bor nå på sortland og har det helt fint... Ha en fin dag... : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar