torsdag 26. november 2009

26 n0vember og det nesten en mnd sia eg rabla ned nåkka her.. huff eg e bra sløv... men så lenge dåkk ikke hør nåkka.. så e eg stort sett i aktivitet og da ork eg ikke sett ved dataen...Eg e no i fin form ... har vært litt små forkjølet,, hatt litt bihulbetennelse som eg ikke bi kvitt..ørebetennelse som gikk fort over...men no e eg i fin form...
Var i MR i går den 25 nov. og skal i samtale med en svensk leg på fredag... tysje korr eg grua...Grua jo kver gang eg ska på kontroll...Denna gangen grua eg veldig.. har vært litt småsjuk som sagt.. men også svimmel (ikke sånn vanlig distravims svimmel) så eg e spent på om det e begynt å bi nåkka liv i topplokket igjen.. håper dem holder seg stabil...
Ellers så e datra mi blitt blond..litt merkelig å få ei nesten voksen datter i hus.. 13 år...Litt smaling med døran og kjefting.. med eg va vel ikke bedre eg heller så eg tol nok dette, så lenge ho holder seg på matta...Ho aksepter at ho må være inne halv ni og halv ti i helgen....No kom pappa på besøk så eg avslutter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar