fredag 29. januar 2010

Asosial


Nå er en ny dag snart over... trodde eg skulle få litt positiv energi i dag... men uansett kor eg prøvd.. så klar eg ikke.. spilte fest musikk...70-80 talls musikk..... men eg ble bare mere og mere deppa. Hadde aldri trodd at eg skulle bli sånn.... kjenner ennu det presser bak øyelokkan.... eg lure på koffer.??? Eg vet jo at det er andre som har det mye værre enn eg....folk har vondt,,, smerter....barn sulter.. allikavel føl eg meg som værdens uheldigste kvinne.... ennu har eg værdens snilleste datter....kansje eg tar sorgan på forskudd... har jo ikke fått 100% svar ennu.. Eg har vært bortskjemt når det gjeld å få svar fra legen...har som regel bare gått to dager eller tre før eg hadde svaret...men for å si det rett ut.. eg e ikke så sosial nu førr tida....

Syns Facebook e evig nok sosialt akkurat nu.....

Satser på at i MORRA blir bedre....Mandag e det sykehus og samtale igjen.. grua selvfølgelig....

Håper dåkk forstår ka eg har skrevet.... eg skriv sånn eg føl ordan kommer ut.. og har forstått at dåkk ser mye feilskrevet.. men merk: eg skriv på dialekt: Ikke e eg forfatter heller,,så bær over med skrivefeilan.... : )))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar