fredag 19. mars 2010

Ca 2 år



I dag er det 2 år siden jeg ble operert førr lungekreften..da tok de øvere lungelapp på høyre side....Oprasjon ble utført i Bodø på sykehuset der...alt var ok... dem fikk tatt alt.. sa dem...

Året etter... i April mnd ble jeg operert for svultst på hjernen på Tromsø sykehus... alt ok.. vi fikk tatt alt.. sa dem....

September 2009.. ble jeg sendt til haukeland sykehus for gammastråling fordi svultsene dem "tok" bort i Tromsø var begynt å vokse....
På haukeland kunne dem ikke love noe om at dem kom tilbake eller ikke...
Den ene svultsen ble "muligens" borte??
I begynnelsen av Mars 2010 ble jeg atter sendt til Haukeland...ny gammastråling og denne gangen på høyre side...
pr i dag.. 2 år etter diagnosen vet vi ikke om den/de er borte...
Skal i MR nå før påske.... håper jeg får ett vettug svar så jeg slipper å gå å gruble i påsken...

Her i forige uke måtte jeg levere inn mobilen min.. var feil med den.... så i går fikk jeg beskjed at garantien er utgått... jøss.. kossen skal eg no klar meg... ny telefon har jeg ikke råd til nå... men må vel bare begynne å spare.
...forstår ikke hva som skjer... tror til neste år at jeg hopper over feb, mars og april... er for meg ikke noen lykke månder... ..E det rart man deppe av og til???
Er snart ferdig med nedtrappingen av kortisontab.Skal no bli bra og bi kvitt en sort medisin... er ikke så glad i å før i meg alt denne dritten.. men må man ..så må man.... Tenker eg tar en tarmskyllling når eg e ferdig med alt... om eg blir det da....
Heldigvis går det mot lysere tider...
Kristin og eg gler oss veldig til den 29 mars.. SPA.... juhu...
Etter det så skal vi dra til vesterålen... skal besøke ei god venninne.. og Kristin skal hilse på besteforeldrene... blir kos det....håper bare at formen holder seg....
Nå er det fredag og helg... så kos dere folkens... Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar