fredag 5. mars 2010

Overraskelse


Ja... her sett eg på en fredagskveld og finn ikke ord.... eneste eg kan sei.... "utolige flotte venna eg har.. Line & Kenneth...!!!"
Dåkk som har læst loggen vet at eg og Kristin min datter.. skulle spare så vi fikk ett dags spa på Clinique -82. ...
Line og Kenneth har ordna det sånn at vi får ønske oppfylt..
uten at det skal gå utover min økonomi...eg har ikke ord...ble så glad at eg måtte gråte en skvett.... og denna gangen var det gledestårer...tenk GLEDESTÅRER!!! i denne ventetiden som pleier å være så dyster... juhu... gjett om vi e glad...ca 3 timer med spa + middag/ pizza på mama rosa eller papa pia....
Kossen i all værden kom de på nåkka sånt....???
E så vanskelig å beskriv hvordan eg føl det nå.....
Kan bare ikke få takket dem nok.. no gleder vi oss til den 29 mars.. da er det min og kristin sin dag....og den skal vi gjøre uforglemmelig for oss begge to....
Takk igjen.. Line,Kenneth, Clinique-82 og
Morad... (Hasan Baran)Mama Rosa/papa pia.

1 kommentar:

  1. Så kjempekoselig,Miriam.Det var snilt a dem å orn dette for dåkk.Så gode venner vokser i på trean,det e sikkert.Glad på din og Kristin sine vegner.Klem fra Anne-Berit.

    SvarSlett