tirsdag 9. mars 2010

uværdag..



Thjaaa kor skal begynn??... kjenner ennu gleden i kroppen etter at Line og Kenneth kom med beskjeden at eg og Kristin skal på SPA ...Og middag etterpå.....Vi gler oss veldig...


I dag var eg på røngten med lungene... det var jo der alt startet...for dere som ikke har giddet å lese hele bloggen.. så kan jeg fortelle at jeg har operert bort "øvre lungelapp" på høyre side...Derfra fikk eg spredning til hjernen.. 2 svultser.. en på høyre side og en liten på venstre side... Veldig nært det motoriske og sensoriske...Derfor er jeg litt halt på venstre fot....

høyre armen plages jeg litt med korrigeringen... men det er så lite at dere ikke merker det...

Eller så er jeg veldig distre og vimsat... men førr å være helt ærlig.. det har ingenting med svultsan å gjør...

Fant karakterboka mi fra barneskolen i Langneset...der skriver: Herr Bj. Øverland... ""Miriam kan til tider være utrulig distre og vimsete""

På ungdomskolen på Gruben.. laget vi skoleavis... og uten at noen viste hva Herr. Øverland hadde skrevet om meg... fikk jeg navnet... Distravims...

Lurer på om det er arvelig??? : )) da eg kan se visse likehetstrekk på min datter... : ))

Ellers så e det ett forykende vær ute...regn og vind og såpeglatt ute...heldigvis kveld snart .. så skal ikke ut å kjøre noe mere...

Hadde planlagt å dra på Ytter'n barneskole i morra Onsdag.. sia det e kortdag.... men glømte selfølgelig at eg har en anna avtale...men prøver igjen neste onsdag...

Savner å jobbe...og hadde det ikke vært førr at eg ble så fort sliten.. så skulle eg jammenta ha jobba bare litt om ikke anna...

I går var eg og besøkt min store bror.. han Inge....skulle bare innom en liten snartur.. men ble no settan i nesten to tima.....hefta han i arbeid,, thiii....men skikkelig koselig var det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar