torsdag 10. juni 2010

Tromsø igjen....


Så var samtalen med legen over... vil ikke akkurat si at det ble stormende jubel...Hadde håpet at jeg fikk komme til Haukeland sykehus.. men dessverre... Har fått gammastråling to ganger og har vest fått noen stråleskader...

Den 17 juni reiser jeg og søstra mi til Tromsø...skal bi operert atter en gang... dato er satt til den 21 juni...Eneste lyspunkt eg ser oppi dette, er at kansje eg kommer meg på utstillinga som schæferhundklubben skal ha den helga... tiden får vise.. og at det er noen snille folk der oppe som henter og bringer meg til og fra sykehuset....hint hint tromsøværinga... :)))

Ellers så tar jeg dette med godt mot.. er ikke annet å gjøre enn å hiv seg ut i det... Men regner med at det blir tøft.. både for meg, datra mi og resten av familien...Men skal kjempe til siste slutt uansett...
No skal eg gjøre noe fornuftig... legge meg på sofa og slappe av... har vært en hard dag så langt....ha en fin dag folkens... : )))

1 kommentar:

  1. Det va leit at du må opereres igjen Miriam. Håp på det beste, og kryss fengran før deg.
    Stor tromp-kos fra Lise

    SvarSlett