torsdag 17. juni 2010

Tromsø i morra fredag..


Torsdag og i morra tidlig reiser jeg og Siri til Tromsø Sykehus...Siri reiser hjem igjen samme dag.. og kommer og henter meg når jeg er klar til å reise hjem etter oprasjon som skal foregå på mandag...
Hun får dekt reisen tur retur for å følge meg og for å hente meg... dessverre for hun ikke dekt hotell og mat...Så vi ble enig om at hun skulle bare være hjemme.. kansje like greit.. så slipper jeg å ligge og tenke på om hun kjeder seg.. og hun slipper å sitte å vente på meg.... Dessuten har hun jo mann og barn og ta seg av.. blant annet min datter...
Jeg får besøk av slekt fra Gratangen og fra Narvik har jeg hørt.. så tror ikke dagene blir lange eller kjedelig...
noen schæferhundutstilling skal jeg bare glemme... regn og atter regn på lørdag... orker ikke å sitte ute hele ettermiddagen i det været ..risikere å bli syk like før en oprasjon.... nei ..nei... holder meg på sykehuset..
Må bare innrømme at jeg allerede er begynt å kjenne det i magen.. grudde ikke så mye sist.. da jeg ble operert.. Men nå vet jeg mere hva som KAN skje.. og det liker jeg ikke... Ikke kom å si at jeg ikke må tenke på det... hmmm.. men det er ikke lett å skyve bort de tankene når man står midt oppi det...

Skal si dere en hemmelighet... har fått nervetab. av legen min som jeg tok på kvelden i går .. og blir nok sikkert å ta en i kveld også...hjalp dem??? ...sovna gjorde eg no... men våknet etter ett par timer.. sånn holdt jeg på til kl o6oo.. da stod jeg opp...MEN.. jeg er ved godt mot.. har ennu trua på at dette vil gå bra..
Nå blir det ikke skrevet mere i bloggen før jeg kommer hjem.. skal sende pc-en min på opprensking nå mens jeg er i Tromsø.. og etter det.. JA... da er både maskin og jeg i "toppform" og tastaturet kommer til å gå varmt..
Ha en kjempefin dag folkens... og en god ferie dere som har det..

Tromsø schæferhundklubb.. lykke til i helga....Må den beste vinne.. :)))

1 kommentar:

  1. Du har lov å gru deg til den oprasjonen, nå kommer jo dette til å gå rette veien, men jeg tror(tror) jeg forstår hvordan du har det nå,Stå oppreist Miriam. Lykketil:-)) og klem fra Fallmoen.

    SvarSlett