onsdag 30. juni 2010

egentlig trøtt


Skulle egentlig ha lagt meg for lenge siden... er jo stuptrøtt og i morgen kommer hjemmehjelpen, og da hadde det vært en fordel å være våken.. kan jo selfølgelig legge meg når hun er ferdig... men skal på fysikalske i morgen.. vet ikke om jeg begynner opptrening igjen med det samme...men har no time i morgen.... så får vi se hva de finner ut..
Fikk brev fra UNN i dag...så nå er jeg usikker igjen.. kansje derfor jeg ikke vil legge meg...her er ett lite utdrag fra brevet::
For å avklare om pasienten har gjenværende metastse, bør det tas en perfusjonsMR i tillegg til MR med kontrast.
PerfusjonsMR vil skille kontrastoppladningen ved strålenekrose fra tumor.Det er diskutert med nevroradiolog (navn), og det blir enighet om at ny MR (m/kontrast og perfusjonsserie) kan tas om 2 måneder. Denne må taes i Tromsø.
hvis MR undersøkelsen viser fortsatt vekst/resttumor bør man vudere ny oprasjon, med utgangspunkt i en stealth MR for radikal reseksjon som inkluderer alt kontrasladende vev.
Pasienten blir tilskrevet for ny innleggelse om ca 2 månder.
Ja sånn går no dagan... vet no ikke hva jeg skal tenke eller føle... vet i hvertfall at dem passer på meg, og det er jo trygt å vite..
Nå skal jeg prøve å legge meg.. og i morgen og resten av denne nye månden skal jeg og datra mi nyte...
hun blir forresten 14 år 21 juli.. og det skal jo feires slik en 14 åring feirer... regner med at jeg ikke er inkludert i hennes planer om feiring...må vel ut av huset noen timer regner jeg med...
Ha ei god natt folkens...og en god dag i morgen.. ny måned og nye muligheter... : ))

1 kommentar:

  1. Flotte, fine, snille, gode Miriam.<3 Ønska deg og snuppa en FLOTT sommerferie med masse finvær og nydelige dager:)
    Masse sommer klemma fra meg:))
    Nan

    SvarSlett