torsdag 25. juni 2009

Alt som jeg skriver her no,, er slike ting jeg har skrevet ned i ei bok..fra den dagen jeg fikk beskjed fra legen at jeg hadde fått kreft. For å si det sånn.. så har det hjulpet meg å skrive ned mine tunge stunder... og gode stunder...
06.02.2008
Samenes dag.. Juhu..*ler* I går fikk eg ei trist melding fra legen min.. satt selfølgelig hos legen. Flekk på lungen og blod i avføringen.Ikke bra: (( Legen ville ikke trøste å si at dette ville gå bra.. forstår henne godt, men jeg er positiv til det motsatte er bevist,selvom jeg gikk i gråtingen på kontoret.
Neste var å kontakte min søster Yvonne (stakkar) hun fikk jobben med å fortelle familien dette. "Beklager mamma,men jeg hadde ikke klart å se deg gråte." Da hadde jeg vel brutt sammen,sånn som jeg holder på nå.
Har ikke fortalt min datter noe, skal fortelle henne det når jeg vet noe mere så jeg kan svare på spørsmålene hennes.
Fortalte det til Min daværende samboer,vanskelig å vite hva han følte og tenkte. Han dro til Heia får å spille konsert,men kom snart tilbake,han sa han kranglet med de ansvarlige i korpset..Hmm??? Han gjorde vel det, gikk det utover dem sånn ubevist???
Idag har jeg vært på skolen med sykemeldingen,sa til rektor hvordan ståa er, like greitat dem får vite det av meg. Rykter går fort vet dere...
Lang tid før jeg sovnet i går,våknet i 04 tida og har ikke sovet siden. Prøver å komme meg på nett,jammen ta ikke lett i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar