søndag 28. juni 2009


I går var jeg og Yvonne min søster på Hemnes båt og fjordfestival.. . Ååå det va så koselig og komme seg ut blaandt folk.. selvom jeg får en liten klomp i magen av å være ute blandt sååå mye folk... Dere skjønner.. jeg har ikke angst.. trur eg.... men pga. medisinene og at jeg må bruke parykk så er det jo ikke alle som kjenner meg igjen med det samme... syns det er litt rart.. selvom jeg forstår dem... må jo nesten se meg to ganger selv i speilet... Men når dem oppdager at det er meg.. så går det greit... syntes også det er hyggelig at dem kommer og spør hvordan jeg har det.. ikke alltid jeg orker å snakke om sykdommen min.. og da sier jeg det til dere...I går kom det en som jeg ikke har pratet med på år og dag... og det var jo hyggelig...
Prøvde meg på en pærecider.. tjha,,, ikke så aller værst den da.... men tør ikke drikke så mye så jeg kjøpte to bokser.. men drakk kansje bare en halv tilsammen....Kossen eg fikk det til.. hihi... jo måtte i bilen å varme meg litt og da fikk jeg ikke ta boksen med meg ut av område... så den ble stående på bordet... åssa kjøpt eg meg en ny da vi kom tilbake... klarte ikke drikke dem opp.. haha skulle vært førr 10-15 år sia......
I dag e eg sliten.. og hørselen er ikke på plass etterat vi stod klistra ved siden av høytaleren da vi så på Smokie...Det var en fin opplevelse å se dem live... no gleder jeg meg bare til Morten Abel og hans band på Verket 09..Revelneset.. håper eg e i form da...
Overskyet i dag.. kansje like greit..eg e så sliten at jeg ikke klarer å gå ut enda...Må nok legg meg litt på sofaen..
Forresten.. da vi kjørte hjem i går.. fant vi ut at vi skulle besøke mamma sin grav.... og der var eg og Yvonne kl =2.30 på graven til mamma og fortalte om den fin turen vi hadde til Hemnes.... : )) Sånn er vi bare.. for vi savner henne sååå mye....
Ha en fin dag...det skal eg prøv på... : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar