torsdag 25. juni 2009


Må bare nevne at Siri min lillesøster ble med til Tromsø da jeg ble operert.
Nu sitter jeg her påZefyr hotell.. begynte med stråleterapi 28/4. 2009 Skal ha 10 behandlinger.
Er ennu litt øm og lite følelser i høyre arm,men klarer å skrive så vidt.. skrifta e nesten ulæselig. Venstre fot er også øm og jeg kjenner bare litt,klarer å gå, men balansen er ikke helt go.. går uten rulator no. E kjempelei meg!!! : (((
Savner Kristin masse,,gullet mitt :))
6/5. 09!
Zefyr hotell igjen, er midt i strålebehandlingen så no er det bare 5 igjen.
Hadde permisjon i går 5/5 09..mamma ble begravet, en fin avskjed og begravelsen var nydelig. Vet jo at mamma er død men venter på telefon fra henne rett som det er.
Inge var vi alles søskene veldig stolte av..Han klarte seg bra og klarte å bære kista sammen med de andre.. masse glad i storebrorn min.
Må bare innrømme at det er ikke lett å være opimistisk og positiv.. jo uten på.. men mitt hjerte gråter, men så snart man blir alene så kommer tankene.Alle sier jeg er tøff og har Stå på mot, men har jeg det.. Hadde det ikke vært for Kristinså hadde jeg vel bukket under for lenge siden.
Nei nå vil jeg bli frisk, og starte ett nytt liv for meg å Kristin.Vil gjøre noe for barn med kreftsyke foreldre i Rana & omeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar