søndag 28. juni 2009

Hemnes båt og fjordfestival




Glømte jo å legge inn bilder av Smokie .. i hvertfall noen av dem.
Fint vær i ettermiddag... tenkte eg skulle gå en tur... men er ennu sliten.. å høyre foten kjennes tung ut : ((( Må vel finne fram rulatoren igjen.. håper jeg slipper det... men har erfart at denne sykdommen går opp og ned.. en dag er kroppen fin,,,neste dag er den som et gammel utbrukt menneske..Har egentlig tenkt litt mye rart i det siste.. koffer kan ikke hode også følge kroppen.. altså.. når kroppen e elendig..så behøver ikke hode å oppføre seg som at den skal gjøre ditt og datt.. førr det klare jo ikke kroppen.. bi lit irritert der.. e kroppen dårlig.. så må hode å være det sånn at kroppen får hvile ordentlig... sånn har ikke eg det... kroppen e i elendig form uansett kor mye eg træn.. mens haue har en energi som ikke ligna grisen...da klar jo ikke eg å følg med.. forstå den den som kan... :))) Men det e sikkert ei meining med det... : )))
Huska ho mamma sa at ho følt seg som om ho va 20 i haue.. men kroppen som 100... trur eg forstår ho no... : )))
Svimmel.. ikke bra... men vi får ta det som det kommer..... :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar