torsdag 25. juni 2009

Nåja, har no ikke vært så flink te å skriv i denne boka som eg trudd eg kom te å vær.
No e det søndag å eg e kommet te avdelinga,der skal eg være te eg blir sendt heim.6B.
Må si følelsan hopp hit og dit...masse blandet.
E i grunn glad eg e aleina her,men savne gubben og Kristin,mest Kristin da.
Anne og Arvid henta meg i går på Hotellet, vi var og spiste på jernbanekafen.. åååååå det va skikkelig trist da dem dro hjem.Kjente gråten ikke var langt unnaså eg måtte bare skynde meg inn på hotellet. No sett eg aleina på sykerommet og skriv,som sagt så er det med blanda følelser, redd,grua,gla,letta og fortvilt.E nok mest glad at dette snart er over. Kansje eg våkner opp og dette er bare en vond og sprø drøm. Det har eg tenkt mange ganger at: "Miriam våkne nu"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar