lørdag 15. august 2009

Hjemme igjen.. og mandag begynner hverdagen igjen..med prøver og div...




Hjemme etter ei hærlig uke på montebello-sentret...Må bare si at det var skikkelig deilig.....komme ned til ferdig laget mat til alle måltidene.. og førr en god mat.... tilpasset voksne og barn...Jentungen så jeg nesten ikke.. mange nye venner og mye som skjedde om dagene...Vi voksne koste oss med foredrag og rolige voksentid når ongene var på aktiviteter...Foredragene var det go info i.. mange stilte spr. og fikk gode svar..I samtalegruppene var det fin stemning og alle fikk snakke om det de følte for...Jo alt i alt var dette den fineste uken for meg ihvertfall...Kommer nok tilbake og da vil jeg ha med meg mine to søstre som har hjulpet meg meg hele tiden... tror nok dem trenger en slik uke ..sånn at dem også får svar på sine spr.og kansje dem får lettet litt på "trykket" slik vi også fikk.... Barna har nok også fått lettet litt på "trykket" Har ikke fått lest mappen til Kristin ennu.. men tror nok at hun må ha litt tid til å "fordøye " alt...Hovedsaken er at jeg ser hun har det bedre...og jeg håper at hun ikke stenger seg inne igjen...
Mandag er det på han igjen.. blodprøve.. tirdag er det MR.. og den 25 Aug. er det samtale med legen.... Ser nok ut som det blir Gammastråling på Haukeland sykehus i Bergen i løpet av høsten...Skriver mere når jeg får flere svar på mine spørsmål...Syntes fremdeles at dem er sparsomme på opplysninger.. men det er ikke sikkert dem vet så mye dem heller...Tden får vise.. Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar