mandag 31. august 2009

KANSJE


I morra, i morra folkens... da e det på tur til Bergen....Haukeland sykehus...Gamma / Knivstråling... huff nåkka "nytt" og fins bare i Bergen....Tankan har ikke vært helt goe sia eg fikk beskjed om å reis dit å ta den strålingen...Har gått og går ennu med den store klumpen i magen..Gruer nåkka inn i hælvete....Prøver å være optimistisk... prøver å få tankene på noe annet... men jammen ta ikke lett når man får en beskjed at man ikke blir helt frisk av denne kreften....men KANSJE dem klarer å holde den i sjakk...
hmm KANSJE!!! Ja det er ett ord å klamre seg til....KANSJE....Man blir ihverfall ikke optimistisk av ordet KANSJE...De fleste gangene betyr ordet KANSJE ........NEI!!! No skriv eg de FLESTE GANGENE.. fordi det betyr ikke alltid NEI... men KANSJE.. da må man fortsette å klamre seg til håpet...JA eg klamre meg til håpet... men må eg klamre meg i mange år til håpet.. så begynner man å miste troen...og det vil ikke eg.... eg vil se min datter bli ferdig med skolen.. helst vidregående...KANSJE for eg det og KANSJE ikke....KANSJE e ett hælvete!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar